Volná místa
Vysoká škola ekonomická v Praze hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici
Místo práce: Vysoká škola ekonomická v Praze
Typ úvazku: Plný
Termín nástupu: 1. 1. 2025
Koho hledáme:
Hledáme motivovaného kolegu/kolegyni na pozici manažera/ky národních výzkumných projektů, který/á se připojí k našemu týmu a bude koordinovat přípravu projektových žádostí a administraci získaných projektů, financovaných zejména ze strany GAČR a TAČR. Tato pozice vyžaduje kombinaci administrativních dovedností a porozumění projektovému managementu, a je ideální pro jedince se zkušenostmi v administraci vědeckých nebo výzkumných projektů, projekty ministerstev atd. Administrativa je významnou součástí práce, ale jedná se i o tvůrčí činnost podpory vědecké obci, spolupráci na přípravě relevantních částí projektových žádostí a přípravu workshopů, vzdělávání a seberozvoje v této oblasti.
Klíčové odpovědnosti:
- Administrativní podpora národních výzkumných projektů ve všech fázích, tj. od identifikace vhodných grantových příležitostí až po finální uzavření realizovaných projektů.
- Obsahová podpora výzkumných pracovníků při přípravě relevantních částí projektových žádostí.
- Příprava a správa interní i projektové dokumentace a reportů, organizační zajištění komplexního procesu administrace národních projektů.
- Komunikace a koordinace mezi odděleními VŠE.
- Komunikace se zástupci poskytovatelů.
- Udržování a chod intranetu, webu vědy a databáze projektů na VŠE.
Co hledáme?
- Pečlivost, vynikající organizaci vlastní práce a času a proaktivní přístup k řešení problémů.
- Vysokoškolské vzdělání.
- Dobrou znalost českého i anglického jazyka, slovem i písmem.
- Pokročilou znalost MS Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, SharePoint).
- 3 roky zkušeností se samostatnou prací v administrativě.
- Předchozí zkušenosti s projektovým řízením, ideálně v oblasti vědecko-výzkumných projektů.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Flexibilní povahu práce a pracovní dobu s možností práce z domu podle domluvy.
- Možnost podílet se na rozvoji zajímavých výzkumných projektů na prestižní univerzitě v centru Prahy.
- Stabilní práci.
- Příležitost pro osobní a profesní rozvoj, širokou nabídku vzdělávání a kurzů.
- 6 týdnů dovolené a řadu dalších benefitů.
- Pracovní zařazení a mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem v oboru.
Jak se přihlásit:
Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis, ve kterém nám řeknete, proč máte zájem o tuto pozici a jaké zkušenosti nebo dovednosti vás činí vhodným kandidátem/kandidátkou. Přihlášky prosím zasílejte na martina.susankova@vse.cz do 31.10. 2024.
Zasláním požadovaných dokumentů uchazeč souhlasí, aby Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 1938/4, 130 67 Praha 3 – Žižkov uchovávala a zpracovávala jeho osobní údaje za účelem výběru uchazeče a zprostředkování práce, a to pouze do doby ukončení výběru a obsazení pozice vhodným uchazečem.
Těšíme se na vaše přihlášky a možnost přivítat Vás v našem týmu!
Jaké budou Vaše klíčové aktivity a odpovědnosti?
- studium podmínek grantových výzev, výtah podstatných náležitostí, předávání informací v rámci VŠE při přípravě a realizaci projektů,
- příprava projektových žádostí (s akcentem na OP JAK a další operační programy) od vyhlášení grantové příležitosti po podání projektové žádosti,
- komunikace s fakultami a celoškolními útvary, sběr a zpracování námětů a podkladů,
- spolupráce na přípravě, koordinaci, realizaci a administraci větších (celoškolních) projektů, příprava zpráv o realizaci, udržitelnosti a změnových řízení,
- komunikace s poskytovatelem dotace a administrace projektů v elektronických systémech poskytovatele (např. ISKP21+),
- odpovědnost za dodržení pravidel poskytovatele dotace, podpora zaměstnanců v oblasti metodiky a pravidel dotačních programů,
- plánování, organizace a zajištění projektových porad a jednání včetně zápisů,
- součinnost s orgány a útvary VŠE, příprava a prezentace reportů,
- aktualizace a tvorba interních příruček a metodik projektového řízení,
- spolupráce na přípravě podkladů pro personální a mzdovou agendu projektu,
- spolupráce na finančním řízení projektů, řízení rizik,
- zpracování operativních úkolů a asistence vedoucímu Projektové kanceláře,
- spolupráce na kontinuálním rozvoji Projektové kanceláře VŠE,
Jaké byste měl/a mít profesní a osobnostní předpoklady?
- min. středoškolské vzdělání,
- pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a alespoň základní znalost MS Teams a MS SharePoint
- organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost, dodržování termínů, operativní rozhodování, odolnost vůči stresu
- aktivní přístup, samostatnost, ochota učit se novým věcem, schopnost prioritizace,
- výhodou je zkušenost s projektovým řízením a administrativou Operačních programů z fondů ESF a ERDF či zkušenosti s agendou veřejných zakázek
Co Vám můžeme nabídnout?
- úvazek 1,0 na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení a perspektivou spolupráce v delším časovém horizontu,
- pracovní zařazení a mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem v oboru
- možnost kariérního růstu
- flexibilní povahu práce a pracovní dobu,
- možnost podílet se na rozvoji prestižní univerzity se stabilním zázemím,
- prostor pro vlastní iniciativu a seberealizaci, možnost osobního a profesního rozvoje prostřednictvím široké nabídky interního i externího vzdělávání, sportovní a jazykové kurzy pro zaměstnance,
- 6 týdnů dovolené a dalších benefity jako například příspěvek na stravování a penzijní/životní připojištění, zvýhodněné tarify pro mobilní telefony, závodní stravování, firemní školku, firemní rekreační zařízení.
Nástup dle dohody
Požadované dokumenty:
- Strukturovaný životopis s uvedením dosavadní odborné praxe a motivační dopis prosím zasílejte na email tomas.mojzis@vse.cz
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od ukončení lhůty pro podávání přihlášek, byla dána přednost jiným kandidátům. V odůvodněných případech může vyhlašovatel výběrové řízení prodloužit, přerušit nebo zrušit.
Zasláním požadovaných dokumentů uchazeč souhlasí, aby Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 1938/4, 130 67 Praha 3 – Žižkov uchovávala a zpracovávala jeho osobní údaje za účelem výběru uchazeče a zprostředkování práce, a to pouze do doby ukončení výběru a obsazení pozice vhodným uchazečem. Má-li uchazeč zájem o zařazení do databáze uchazečů o zaměstnání, VŠE tak učiní na základě písemné žádosti s uvedením lhůty do kdy je VŠE oprávněna jeho osobní údaje uchovávat a zpracovávat.